Implementarea CRM în întreaga companie
Implementarea CRM în întreaga companie
Atunci cand se înregistreaza un apel pe ecran, se poate vedea numele si firma apelantului. Cunoscand aceste date putem sti când a avut loc ultimul contact cu clientul si putem , de exemplu sa raspundem competent întrebarii despre comanda curenta.
Software-ul CRM CAS genesisWorld colecteaza ca platforma centrala toate informatiile. Noile informatii sunt subordonate simplu clientilor respectivi: apeluri, e-mail-uri, programari, proiecte, comenzi, zi de nastere, culoarea preferata sau ce este întotdeauna relevant. Astfel fiecare angajat , se îngrijeste de înregistrarile complete, cronologice despre clienti – elementul central al software-ului dumneavoastra CRM, iar nici o informatie nu se mai pierde.
Functiile în detaliu
Tabloul de bord
- Tabloul de bord este setabil în mod individual si ofera o imagine rapida de ansamblu asupra informatiilor importante.
- Tabloul de bord aduna informatii filtrate din întreaga baza de date .
- Tabloul de bord poate fi memorat precum navigatorii, pentru a crea Tabloul de bord de vânzare, Tabloul de bord de marketing si Tabloul de bord de asistenta.
- Angajatii îsi amenajeaza un Cockpit propriu din multe pietre de temelie preconcepute, cum ar fi de ex. sarcinile care i-au fost delegate sau zilele de nastere din urmatoarea perioada.
Managementul adreselor cu integrare Social Media
- Toate informatiile privind o persoana de contact sunt accesibile printr-o apasare de buton.
- Informatiile de contact nestructurate sunt copiate în aplicatia pentru adrese si sunt transformate în seturi de adrese structurate. Dupa verificarea dublurilor, adresa este introdusa direct în sistemul CRM.
- Adresele pot fi gestionate în functie de tipul adresei, de ex. adrese de companii , persoanele acestora de contact sau contacte individuale . Clasificarile, atribuirea de numere de clienti si asistenta la introducere faciliteaza ordonarea simpla.
- Datorita cautarii fonetice, adresele pot fi gasite usor. Astfel este gasit de asemenea “Dl. Meyer” de la firma “Schmitt & Co.” chiar si când se cauta “Maier” de la “Schmidt & Co.”.
- Direct din setul de adrese poate fi prezentat locul de amplasare si poate fi demarata o planificare a rutei. Accesul la adrese poate fi restrictionat arbitrar, de exemplu acces public, în functie de utilizator, dupa anumiti participanti sau acces privat.
- Prin integrarea retelelor sociale, pot fi utilizate surse de informatii cum ar fi Facebook, Xing sau Twitter pentru a completa, de exemplu, informatiile lipsa despre client. Accesul la functiile de Social Media se realizeaza cu înregistrare personala în timp real.
Dosarul clientului
- Dosarul clientului furnizeaza toate informatiile privind clientii si centralizeaza toate datele în mod cronologic.
- Toate intrarile la o adresa, cum ar fi e-mailuri, termene si sarcini, documente, comenzi, documente justificative pentru economia marfurilor cât si întreaga corespondenta sunt redate în ansamblu sistematizat în fisierul clientului.
- Economisiti timp, deoarece informatiile despre client sunt structurate, cronologice si disponibile pe tot cuprinsul companiei .
- Prin intermediul dosarului clientului pot fi realizate inserari de noi date sau cele existente pot fi editate.
Termene
- Programarile sunt reprezentate sistematic, de exemplu prin vizualizare saptamânale.
- Termenele sunt afisate în functie de vizualizarea pe zile, saptamâni sau luni.
- Un calendar al echipei si resurselor indica termenele blocate ale colegilor, sau de exemplu, salile de instruire ocupate.
- Pot fi introduse termene/programari repetate, pentru întreaga zi sau pe grupe.
- Dumneavoastra cautati asistat programari libere cu mai multi angajati si resurse (sali de conferinte, vehicule din parcul auto, proiectoare, samd.).
- Modificarile programarilor sunt transferate prin Drag & Drop prin împingerea pe o fereastra goala de timp.
- Verificarea de suprapunere indica când au loc programari paralele.
- O functie de alarma poate fi setata înaintea programarii cât si o înstiintare în cazul unor noi programari. Daca sunt introdusi mai multi participanti, fiecare participant îsi poate seta si modifica alarmarea pentru sine.
- Programarile pot fi extrase din calendarul Outlook Exchange si integrate în software-ul CRM.
- Este suportat formatul iCAL pentru schimbul facil de date .
Sarcinile si reamintirile
- Sarcinile pot fi prioritizate, delegate, clasificate si cu o schema recapitulativa, pot fi efectuate.
- Software-ul CRM CAS genesisWorld gestioneaza, printre altele, solicitari, reclamatii si cererile de service.
- Sarcinile pot fi concepute ca reamintiri cu alarma si pot fi integrate în vizualizarea calendarului.
- Sarcinile pot fi delegate altor angajati si monitorizate ulterior.
- În caz de scadenta, functia de alarma informeaza angajatul corespunzator.
- Starea de prelucrare a unei sarcini este indicata în procente. Este de asemenea vizibila durata de prelucrare a unei sarcini.
- Sarcinile si reamintirile pot fi prioritizate sub forma de A-B-C.
Modul teamWorks: Intranet-ul si portalul companiei
- Este un portal cu ajutorul caruia se pot distribui personalizat, informatii din Cas genesisWorld catre utilizatori nepermanenti .
- Modulul optional teamWorks asigura managementul informatiei în companiei , acesta memorând si distribuind cunostinte oricarui domeniu sau angajat.
- Lista angajatilor furnizeaza informatii complete incluzand competente, aptitudini si eventual copii dupa documente (certificari, etc.). TeamWorks va ofera aceste informatii la o apasare de buton.
- O pagina de start personala afiseaza, de exemplu comunicatele companiei, programarile si sarcinile în lucru într-o privire.
- Avizierul si forumurile faciliteaza schimburile de informatii de interes larg între colegi.
- Procesele companiei sunt standardizate, cum ar fi de exemplu gestionarea concediilor.
- TeamWorks functioneaza integrat cu software-ul CRM CAS genesisWorld, informatiile din ambele solutii sunt într-o singura baza de date.