CRM pentru Asigurari si banci

Poza CAS genesisWorld

CRM pentru asigurari si banci pentru vanzari si support

CRM pentru asigurari si banci

Deoarece sunteti interesati in stabilirea unei relatii durabile cu clientii, aceasta se pot realiza doar daca oferiti servicii competente si conditii  atractive.

De aceea ai nevoie de un sistem software support, ai nevoie de un tool care sa-ti ofere rapid informatiile de care ai nevoie.

Asteptarile dumneavoastra de la un software CRM pentru asigurari si banci pot fi urmatoarele:

crm pentru asigurari si banci

  • Construirea unor relatii personale cu clientii;
  • Loializarea pe termen lung.
  • Crearea unei baze centralizata a cunostintelor pentru toata compania.
  • Gestionarea si generarea rapida a documentelor.
  • Reducerea efortului cu munca redundanta a agentilor.
  • Formulare unice peste tot.
  • Eliminarea erorilor de operare.
  • Raportare usoara.
  • Managementul echipelor;

Deci, beneficiile dumneavoastra cu CRM pentru asigurari si banci sunt urmatoarele:

  • Consiliere competenta – toate datele relevante ale clientilor sunt furnizate rapid printr-o apasare de buton.
  • Clientul dobândeste toate informatiile intr-un singur loc.
  • Tot knowhow-ul disponibil pentru toti.
  • Gestioneaza nenumaratele formulare, contracte si polite si  stocheza copii ale acestora.
  • Toate documentele sunt stocate centralizat.
  • Timp scurt de asteptare a clientului in fata consilierului este redus la maxim;
  • Cresterea numarul problemelor rezolvate.
  • Rapiditate in raspunsurile oferite clientilor;
  • Nu mai pierdem client pentru ca n-am stiut de un termen.
  • Urmarirea activitatii agentilor si consilierilor si programarea transparenta a intalnirilor.
  • Flux de aprobari interne on-line de oriunde.
  • Administrare usoara, centralizata si securizata.
  • Acces de oriunde la informatii.
  • Comunicare electronica integrate.
  • Dispare munca peste program.

Si nu doar atat.

Prin urmare, un software CRM vă sprijină în consilierea competentă a clienţilor dumneavoastră, deoarece toate datele relevante vă sunt furnizate de sistemul CRM printr-o apăsare de buton. Clientul dobândeşte informaţii unitare privind toate punctele de contact şi intuieşte astfel profesionalitatea dumneavoastră.

O reţea vastă de filiale, reprezentanţi de vânzări şi intermediari independenţi necesită o bază centrală de cunoştinţe cu informaţii actuale. CRM face ca cunoştinţele dumneavoastră să fie disponibile pentru departamente şi filiale datorită stocării centralizate a datelor.

Ca aproape în nici un alt sector, întreprinderile de asigurări şi finanţe trebuie să gestioneze nenumărate formulare, contracte, procese verbale şi documente. În software-ul dumneavoastră CRM toate documentele sunt stocate centralizat şi sunt accesibile pentru toţi angajaţii din serviciul intern şi extern. Timpii de căutare scurtaţi conduc la o eficienţă sporită în cadrul muncii.

 Mai multe despre CAS genesisWorld

Consultanta personala privind produsul

Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră special pentru CRM pentru asigurari si banci.

Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati.

Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!

Translate »