Support

Poza contact

Suport si mentenanta

Oferim suport si mentenanta in utilizarea aplicatiilor conform SLA-ului agreat in contract

Suport si mentenanta

Suport si mentenanta

Program de lucru: L-V  9:00 – 18:00

Telefon de support: 031-438 29 63

email support: support @ crm4you.ro

Termeni folositi:

Aplicatii – Reprezinta aplicatiile informatice dezvoltate de noi sau partenerii nostrii si aflate in proprietatea intelectuala a acestuia, dupa cum sunt acestea identificate in lista de produse CRM4YOU, de la adresa web : www.crm4you.ro

Incident – Reprezinta o problema intalnita de un Utilizator in folosirea unei aplicatii

Utilizator – Reprezinta orice persoana fizica, juridica sau persoana fizica autorizata ce detine un contract de suport valabil sau in perioada de garantie;

Ticket – Reprezinta documentul electronic transmis prin email de catre Utilizator catre CRM4YOU, continand descrierea si calificarea unui incident;

Bug – Reprezinta incidentul care se manifesta prin aparitia unei diferente intre functionarea reala a Aplicatiei si functionarea descrisa in versiunea curenta a specificatiilor Aplicatiei;

Suport – Reprezinta interventia facuta de catre CRM4YOU si reprezentatii acestuia in teritoriu, fara ca aceasta sa implice modificarea codului sursa al Aplicatiei;

Mentenanta – Reprezinta interventia facuta de catre CRM4YOU, ce implica operatiuni necesare a fi facute periodic pentru a intretine Aplicatia.

NIVELURI DE SUPORT SI MENTENANTA

 1. SUPORT NIVEL 1   asigura rezolvarea tuturor solicitarilor transmise telefonic care fac referire la intrebari privind utilizarea Aplicatiilor. Pentru evitarea oricarui dubiu, interventia pentru serviciile de suport nivel 1, exclude efectuarea de corecturi asupra codului sursa al Aplicatiei.

 2. SUPORT NIVEL 2  reprezinta interventiile realizate pentru remedierea unor incidente pentru a caror corectare se impune interventia unei persoane care are o cunoastere aprofundata a Aplicatiei, excluzand efectuarea de corecturi asupra codului sursa al acesteia.

 3. MENTENANTA CORECTIVA reprezinta interventiile realizate pentru remedierea unor incidente pentru a caror corectare se impune interventia unei persoane calificate, care sa poata interveni asupra codului sursa al Aplicatiei (bug-fixing).

 4. MENTENANTA EVOLUTIVA reprezinta interventiile realizate pentru imbunatatirea Aplicatiei prin crearea de noi functii sau modificarea celor deja existente. Mentenanta evolutiva presupune interventii asupra codului sursa al Aplicatiei.

 5. MENTENANTA LEGISLATIVA reprezinta interventiile realizate pentru adaptarea Aplicatiei la modificarile legislatiei aplicabile. Mentenanta legislativa presupune interventii asupra codului sursa al Aplicatiei.

 6. SUPORT – consta in indrumarea utilizatorului, pe baza unui contract de mentenanta, in utilizarea aplicatiei.

Cerinte de sistem

Clientii CAS genesisWorld trebuie sa respecte cerintele de system recomandate de producator pe care le gasiti aici.

Translate »