CAS Research

                 Prezentare CAS Research

În special în companiile care au ca obiect  cercetarea,  o comunicare neobstructionata este esentiala: datele stocate central si schimbul neobstructionat de informatii faciliteaza formarea de relatii profitabile.

Solutia sectoriala CAS Research îndeplineste cerintele înalte ale institutelor de cercetare si sprijina angajatii eficient în proiectarea, achizitia de proiecte de cercetare si dezvoltare, cât si în managementul evenimentelor. CAS Research gestioneaza cunostinte vaste si faciliteaza planificarea si controlul orientate catre obiective ale proiectelor. Baza o constituie CAS genesisWorld, solutia CRM premiata multiplu CRM destinata companiilor  mici si mijlocii.

Caracteristici CAS ResearchCas research

  • Oriune  va aflati : pe teren sau în birou ,   viziunea  la 360° asupra clientilor, partenerilor si proiectelor nu se pierde niciodata, deoarece sunteti informat cuprinzator.
  • Proiectele de cercetare si dezvoltare sunt mai usor de dobandit cu software-ul CAS Research.
  • Evenimentele pentru parteneri, angajati sau echipe de proiect sunt bine organizate si consolideaza relatiile .
  • Interdependentele  sunt clare  si în cazul proiectelor complexe.
  • Relatiile de afaceri si de munca devin profitabile  datorita schimbului neobstructionat de cunostinte si informatii.

 

Utilitate  CAS Research

  • Procese simple si eficiente;
  • Comunicare directa si colaborare fara obstructionari – în echipa de proiect, în întregul institut si cu partenerii externi;
  • Planificare, control si optimizare eficiente ale proiectelor;
  • Organizare simpla si reusita a evenimentelor;
  • Transparenta în privinta datelor despre  proiect datorita accesului la o baza centralalizata de date ;
  • Manipulare sigura a datelor fara pierderi de informatii: datorita datelor de adresare  în functie de utilizator si drepturilor de acces individuale;
  • Comunicare eficienta, orientata catre obiectiv datorita adresarii individuale a partenerilor si accesibilitatii;
  • Control complet asupra costurilor;
  • Angajati informati cuprinzator  indiferent daca  sunt pe teren sau acasa;
  • Angajati motivati si clienti multumiti, parteneri de afaceri loiali.

Functii CAS Research

  • Date centralizate ;
  • Fisiere electronice ale clientilor si partenerilor;
  • Management de proiect orientat catre obiective;
  • Bugetul sub observatie prin determinarea timpului si confirmarea cheltuielilor;
  • Managementul  evenimentelor;
  • Munca în echipa cu timp pentru ce este esential;
  • Achizitie sustenabila;
  • Date mobile.
Translate »