CRM in Industria automobilistica

CRM în industria automobilistica

CRM-ul in industria automobilistica ofera suport pentru serviciile prompte si de calitate.

Acestea pot diferentia reprezentantele auto sau pentru orice companie din industria automobilistica fata de concurenta.

Asteptarile dumneavoastra de la un software CRM

  • Sprijinirea oricarei  solicitari a unui clientul ;
  • Gestionarea  programarilor la  service;
  • Gestionarea costurilor pentru fiecare masina aflata in service;
  • Access la rapid la baza de date cu clientii, cu vizitele acestora in service, cu defectiunile aparute;
  • Acces rapid la knowhow-ul companiei;
  • Access rapid la comunicarea cu furnizorii de servicii si piese;
  • Oferte personalizate, rapide si fara posibilitate de eroare;
  • Raportarea activitatii fortei de vanzare;
  • Controlul programarilor la Drive test;
  • Sporirea satisfactiei clientilor, prin  fidelizarea  vechilor clienti  si obtinerea unora  noi  prin intermediul recomandarilor.

Beneficiile dumneavoastra cu un software  CRM

Prin CRM, datele clientilor sunt tinute intr-o baza de date centralizata astfel încât  angajatii sa poata oferi raspunsuri rapide si competente la orice problema.

Software-ul  CRM asista procesul de vanzare, ofera suport pentru alegerea clientilor, pentru pastrarea relatiilor apropiate si pentru urmarirea gradului de satisfactie al acestora.

Angajatii din departamentul de  marketing dispun de toate informatiile, de la adrese pâna la variantele de echipare ale masinilor.

 Un software CRM reproduce toate procesele în mod transparent, astfel ca aveti tot timpul sub observatie  dezvoltarea afacerii. Acesta va ofera o  imagine de ansamblu fiabila, asupra rapoartelor, evaluarilor sau previziunilor privind cifra de afaceri.

Produs

 

Este o solutie de CRM dezvoltata special pentru reprezentantele auto.

Produsul SmartCompany CAS Drive raspunde în mod cuprinzator cerintelor speciale ale sectorului automobilistic.

Consultanta personala privind produsul

Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!

Translate »