CRM în marketing

CRM în marketing 

CRM-ul in marketing ofera suportul pentru ca atunci cand un  e-mail este primit sau se înregistreaza o  comanda sa se ofere cea mai  buna reactie posibila la activitatea  pe care o desfasurati. Campaniile de marketing  pot fi configurate cu sofware-ul CRM de la planificare pâna la evaluare, în mod transparent astfel:

  • cu CRM-ul de la CAS  realizati grupuri  tinta prin interogarea  bazei   de date centrale pentru a  le  adresa   o oferta individualizata;
  • cu ajutorul CAS genesisWorld  stim  care este produsul de interes pentru un partener sau când este ziua lui de nastere.
  • CRM-ul inregistreaza raspunsurile si dupa finalizarea fiecarei campanii putem sa evaluam impactul acesteia. Cu aceste cunostinte, campaniile dumneavoastra de marketing vor avea succesul garantat .

De la anunturi tentante prin e-mail,  la expedierile de materiale promotionale, pâna la actiunile post-mergatoare prin telefon, cu CAS genesisWorld, marketing-ul conduce la tinta.

        Functiile în detaliu

          Selectarea si filtrarea grupelor tinta in  Solutia CRM pentru marketing

  • Prin intermediul unor functii de cautare si filtrare cuprinzatoare, pot fi create demarcatii pentru grupe tinta specifice.

    Cautarea de link-uri permite interogari complexe: datele sunt selectate prin definirea unor noi criterii de filtrare

  • Selectati datele de adresa în functie de diferite criterii, fiind luate în considerare toate câmpurile din datele dumneavoastra.
  • Cautarea fonetica ia în considerare diferite tipuri de scriere ale notiunii cautate.
  • Cautarea interconectata tine cont de link-urile dintre seturile de date. Astfel pot fi gasiti simplu, clienti care spre exemplu, nu au reactionat la nici o oferta în ultimii doi ani. Fiecare cautare interconectata poate fi memorata.

       Management de campanie prin CRM în marketing

  • Cu asistentul de campanie, va fi posibila o abordare tintita într-o clipa: selectati grupa tinta si actiunea, cum ar fi scrisori în serie, e-mail-uri în serie sau actiuni telefonice si efectuati aceasta actiune automat cu software-ul dumneavoastra CRM.
  • Numeroase modele permit realizarea de e-mail-uri si scrisori în serie si personalizate pentru fiecare client.
   

          Modulul Marketing pro

  • Cu modulul optional Marketing pro pot fi planificate, realizate si evaluate campanii în mai multe etape.

    marketing pro

    Cu modulul marketing pro pot fi executate si planificate campanii complexe.

  • Cu designer-ul grafic al fluxurilor de lucru, campaniile pot fi create simplu si implementate vizual.
  • Adresele pot fi transferate sau retrase în/din grupele tinta cu cautare, din vizualizari sau demarcatii cu Drag & Drop sau prin intermediul suprafetelor de comutare.
  • Campaniile post-mergatoare sunt lansate simplu cu adresele unei anumite grupe tinta.
  • Reactiile clientilor sunt înregistrate direct în seturile de date ale adreselor sau apelurilor telefonice.
  • Se va tine cont în mod automat de modurile de contactare permise si preferate. Adresele sunt astfel subordonate canalului de comunicatie adecvat, de ex. e-mail, expedieri postale samd. Se vor indica de asemenea datele de contact absente.
  • Sunt posibile modele pentru fiecare actiune.
  • Planificarea bugetului si cea a costurilor sunt incluse în campanie.
           Evaluarea succesului marketing-ului
  • Evaluati-va în mod simplu activitatile de marketing, de exemplu  în functie de raza de actiune a campaniilor.
  • Numeroase evaluari sunt pregatite pentru masurarea succesului campaniilor prin modul CRM în marketing, începând de la Standard Edition.
  • Estimati-va campaniile de marketing în functie de diferite criterii, de exemplu în functie de succesul canalelor de marketing individuale sau de reactiile în decursul timpului.
  • Fiecare actiune de marketing este însotita de o planificare a bugetului. Astfel aveti întotdeauna sub observatie costurile dumneavoastra. În încheierea unei actiuni pot fi determinate costurile efectiv implicate. Acestea pot fi simplu comparate cu noile contacte câstigate, reactiile sau comenzile.

        Modulul Survey

  • Cu modulul optional Survey pot fi redactate chestionare pentru scenarii arbitrare , raspunsurile putând fi pastrate si evaluate pentru a fin analizate prin solutia CRM în marketing
  • Raspunsurile de la clienti constituie cunostinte valoroase pentru optimizarea produselor si serviciilor dumneavoastra. Cu modulul Survey cuprindeti rezultatele chestionarelor direct în software-ul CRM.
  • Orice chestionar poate fi schitat si salvat ca model, de ex. pentru o calificare a clientilor probabili sau o ancheta telefonica.
  • Raspunsurile sunt stocate direct în setul de adrese.
  • Chestionarul poate fi interconectat cu alte seturi de date.
  • Evaluati raspunsurile în mod simplu în software-ul CRM.

            Modul Survey online

  • Cu Survey online realizati chestionare online într-o clipa si le trimiteti prin intermediul unui link într-un email.
  • Chestionarele online sunt realizate pentru diferite grupe tinta si scenarii, cum ar fi pentru anchete privind calitatea serviciilor sau a duratelor de livrare, anchete privind angajatii sau pentru actualizarea datelor din adrese.
  • Expedierea link-urilor catre pagina de chestionar  se face prin e-mail.
  • Dupa memorarea raspunsurilor, acestea stau în continuare la dispozitie în sistemul dumneavoastra CRM în marketing pentru o evaluare detaliata.
         Survey online si askallo
  • Anchetele decurg prin intermediul portalului online al prestatorului de servicii askallo, astfel încât sa nu fie necesar un server propriu pentru anchetele online.
  • Adresele sunt selectate din CAS genesisWorld si transmise catre askallo.
  • Alti pasi, cum ar fi expedierea de e-mail-uri, au loc în portalul online.
  • O expediere automata de remaind-uri catre participantii la ancheta este posibila atunci când pâna la un anumit moment nu s-a raspuns la acestea.
  • Rezultatele sunt transmise înapoi la CAS genesisWorld si pot fi evaluate în sistemul CRM.

 

Translate »