Industrie

CRM în industrie 

Provocarea în cazul  firmelor  care au ca si domeniu  productia este de a reactiona rapid la evolutia pietelor si de a mentine simultan costurile sub observatie. Pentru a ramâne competitivi, nu este suficienta doar  instalarea de utilaje moderne, trebuie  realizata si  loializarea  clientilor, prin oferirea de suport incepand cu procesul de achizitie pâna la service-ul post-vânzare.

Ce realizeaza  un software CRM

  • Informatiile privind economia materiilor prime, contabilitate si productie sunt gestionate  unitar.
  • Calitate superioara a service-ului pentru satisfactie îndelungata a clientilor.
  • Costuri scazute si  economia de timp.

Beneficiile dumneavoastra cu CRM

  • Atunci când produsele sunt comparabile, calitatea service-ului este decisiva asupra satisfactiei clientilor. Cu un software  CRM cum este CAS genesisWorld creati o baza uniforma de cunostinte. Angajatii dispun imediat de acces la informatii despre clienti cât si despre produse si pot raspunde competent în timpul unei convorbiri telefonice.
  • Acest CRM  interconecteaza angajatii, departamentele si sucursalele. Prin intermediul unor interconectari la alte solutii de software, cum ar fi de ex. la economia materiilor prime sau contabilitate, este garantat un flux de informatii continuu.
  • Sistemul  este interconectat „invizibil” cu serviciul extern, astfel economisiti zilnic mult timp la cautarea de documente, programari libere sau adrese. Informatiile, care înainte erau cautate din surse diferite, sunt acum reunite într-un singur loc. Aceasta economie de timp genereaza avantaje considerabile de costuri.

Consultanta  privind produsul

Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .

 

Translate »