Consultanta pentru management de proiect informatic

Consultanta pentru Management de Proiect

Consultanta pentru management de proiect informatic – SCOP

Scop serviciilor de consultanta este de a oferi ajutor pentru ca proiectul sa fie finalizat indeplinind cele 3 criterii: timpul (durata), efort (cost) si scop.

Cand?

Avem nevoie de suportul unor specialisti atunci cand:

  • implementati un proiect IT si doriti sa aveti un cadru riguros in care se desfasoara;

    Consultanta pentru management de proiect informatic

    Consultanta pentru management de proiect informatic

  • nu aveti resurse interne sau experienta pentru implementarea unui proiect IT

Cum?

Indeplinirea scopului se face prin cativa pasi:

  • identificarea metodologiei pe baza careia se poate urmari proiectul de la inceput pana la sfarsit;
  • oferirea procedurilor pe baza carora sa se respecte durata, efortul si sa se indeplineasca obiectivele propuse;
  • identificarea, urmarirea si minimizarea riscurilor din proiect;
  • urmarirea  scopului proiectului;
  • cuantificarea in timp real a efortului si a duratei proiectului;
  • delegarea task-urilor din proiect si urmarirea indeplinirii acestora.

Impreuna trebuie sa stim cand, cum si cine este responsabil pentru fiecare etapa a implementarile, cine participa si ce termene avem.

Faze

Planul de implementare al unei solutii software poate contine cateva etape mari:

  1. Analiza – pe baza discutiilor cu beneficiarul proiectului, se stabilesc nevoile si modul in care solutia IT si procesele interne vor fi modelate astfel incat sa usureze munca si sa maximizeze rezultatele. Aici se stabilesc obiectivele proiectului si modul de masurare al rezultatelor.
  2. Proiectarea – va prezenta modul prin care solutia software se va mula sau va modifica procesele interne astfel incat sa se ajunga la obiectivele propuse. Aici clientul are deja primele imagini clare despre cum se va lucra.
  3. Dezvoltarea – se implementeaza toate dezvoltarile, customizarile si personalizarile rezultate din faza de Analiza si aprobate in faza de Proiectare. Aici clientul deja vine in contact cu produsul finit pe care-l va primi.
  4. Testarea – beneficiarul va testa functionalitatile aplicatiei si constata indeplinirea conditiilor din faza de Analiza.
  5. Implementare – produsul finit este ridicat pe instalat pentru utilizare.
  6. Instruirea personalului – se instruiesc userii sa lucreze cu aplicatia conform fisei postului si a procedurilor interne actualizate.
  7.  Go Live – sistemul este folosit.
  8. Support si Garantie

 

Consultanta personala privind produsul

Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!

Translate »